Enduro i Kawasaki KX150 D-Tracker

Enduro, sport motorowy polegający na pokonaniu trasy o nawierzchniach asfaltowych i terenowych o długości od 200 do 300 km, wymaga zastosowania specjalnych pojazdów. W rajdach enduro ścigać się mogą wyłącznie motocykle o pojemności od 50 cm³ do 500 cm³. Co więcej, muszą one odpowiadać normom wynikającym z kodeksu drogowego (posiadać oświetlenie, homologowane opony oraz nie przekraczać norm hałasu i emisji CO2). Bezsprzecznie jednym z najlepszych jednośladowców tego typu jest Kawasaki KX150 D-Tracker.

Technika najnowszej generacji

Kawasaki KX150 został wyposażony w prosty, chłodzony powietrzem jednocylindrowy silnik, który gwarantuje łatwość użytkowania i niezawodną moc. Lepsze osiągi silnika na wyższych obrotach umożliwiają dłuższe przełożenia skrzyni biegów. Elektryczny rozrusznik oferuje szybkie i proste uruchamianie silnika. Doskonałą absorpcję i tłumienie odbicia, a tym samym utrzymanie toru jazdy na długich dystansach zapewnia zawieszenie, odwrotny widelec i zawieszenie tylne Uni-Trak. Natomiast przednie tarcze hamulcowe dają większą siłę hamowania i kontrolę nad motorem na najwyższym poziomie. Hamulce przednich i tylnych tarcz o obrysie falistym lepiej odprowadzają ciepło podczas hamowania, a także nadają KLX150 sportowego charakteru.

Inteligentne rozwiązania

Wysoka sztywność, niewielkie rozmiary i lekka waga stalowej ramy Kawasaki KX150 zapewniają doskonałe właściwości jezdne oraz ułatwiają manewrowanie motorem. Sprawną jazdę i pełen komfort zapewnia także specjalnie zaprojektowane i wyprofilowane siedzisko. Proste analogowe oprzyrządowanie informuje kierowcę o niezbędnych parametrach pojazdu. Wreszcie duże 17-calowe koła z oponami drogowymi i aluminiowymi obręczami podnoszą stabilność pojazdu i zmniejszają jego wagę.

Zobacz ofertę salonu Motohangar – dealera Kawasaki na stronie http://motohangar.pl/dealer-kawasaki/